Zakupy krok po kroku

1. Zapoznanie się z ofertą – staramy się, aby nasze opisy i zdjęcia zawierały jak najwięcej informacji o produktach. Jeśli coś pominęliśmy, chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania mailowo lub telefonicznie.

 

2. Zakup – zamówienie można złożyć na kilka sposobów:

- poprzez formularz sklepu internetowego

- wysyłając zamówienie mailem na adres biuro@horticenter.pl

- telefonicznie dzwoniąc na numer 12 385 92 85


Dane niezbędne do realizacji zamówienia: imię i nazwisko (lub nazwa firmy), adres dostawy, numer telefonu, określenie rodzaju płatności i dostawy (przedpłata lub pobranie) oraz dane do ewentualnej faktury.

 

3. Potwierdzenie dokonania zakupu – po dokonaniu zakupu otrzymają Państwo informację (mailową lub telefoniczną) z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

 

4. Płatność – Przy płatności przelewem, towar wysyłany jest niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto. W przypadku zamówienia wysyłki za pobraniem towar wysyłany jest w najbliższym możliwym terminie (informacja o terminie wysyłki zamieszczona jest w opisie każdego przedmiotu).

 

5. Dostawa – towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Zamówione przedmioty pakowane są w sposób zapewniający bezpieczną dostawę. Towar wysyłamy najczęściej w ciągu 1-3 ni roboczych. Paczki kurierskie dostarczane są zazwyczaj następnego dnia roboczego po wysłaniu, pocztowe w ciągu około 2 dni roboczych. 

 

6. Opieka po sprzedaży:

 

Możliwość zwrotu – jeżeli po otrzymaniu produktu uznają Państwo, że nie spełnia on Państwa oczekiwań, przyjmiemy go z powrotem i zwrócimy równowartość ceny produktu oraz poniesione koszty przesyłki. W ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu, mają Państwo możliwość odesłania go bez podawania przyczyny. Dla Państwa wygody termin zwrotu możemy wydłużyć do 30 dni.

Możliwość odmowy przyjęcia paczki – jeżeli paczka z produktem będzie uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody (kurier ma odpowiedni druk) i nie przyjmowanie jej. Uszkodzona paczka wróci do nas, a my natychmiast wyślemy Państwu nową.

Możliwość reklamacji – jeżeli towar okaże się wadliwy, pomożemy Państwu przeprowadzić postępowanie reklamacyjne, tak aby jak najszybciej mogli się Państwo cieszyć pełnowartościowym produktem. Aby zareklamować wadliwy towar wystarczy zadzwonić na numer 12 385 92 85 lub wysłać mail z opisem problemu na adres biuro@horticenter.pl, a my bez dodatkowych formalności rozpoczniemy postępowanie reklamacyjne.

Odpowiedzi na dodatkowe pytania – chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania, nawet długo po zakończeniu transakcji.