Reklamacje

Postępowanie reklamacyjne

 

Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdą w nim Państwo wady techniczne lub uszkodzenia prosimy nas otym poinformować mailowo (biuro@horticenter.pl) lub telefonicznie (12 385 92 85). Jeśli będzie taka możliwość, postępowanie reklamacyjne rozpoczniemy natychmiast.

Towar, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą, prosimy odesłać na adres:

F.H. TOMCZYK, Czernichów 21, 32-104 Koniusza. Jeśli wysyłka zwrotna jest dla Państwa kłopotem, prosimy nas o tym poinformować, a przyślemy swojego kuriera po odbiór wadliwego towaru.

  

Koszty przesyłki oraz koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki w sposób uzgodniony z Klientem.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument sprzedaży lub jego kopię, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie o ich przyjęciu.

Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.